قیمت خرید پاوربانک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

نگاه کنید و احساس کنید

آیا ما خسته نیستیم که ببینیم که هر نسخه جدید پاور بانک در واقع نسخه جدیدی از همان طراحی است؟ علی رغم داشتن بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز ، طراحی استوانه ای Anker PowerCore 5000 به عنوان تنفس هوای تازه به وجود می آید.

پوشش پلاستیکی صاف و مات سیاه دارای بافت ضد لغزش است که به نظر می رسد زیبا اما در عین حال قوی است. برخلاف بسیاری از پاوربانک های دیگر از Anker ، آن را تنها با 3 چراغ LED در سمت دارد که شارژ باقی مانده را نشان می دهد ، در حالی که پورت های USB در یک طرف قرار دارند. علاوه بر کاربردی بودن ، این چراغها همچنین به آنچه می توانست یک پایان حداقلی باشد ، لمس مد می بخشد. در زیر چراغ های LED ، دکمه پاور وجود دارد که اگر می خواهید بدانید چقدر شارژ در پاور بانک باقی مانده است ، باید آنها را فعال کنید.
دوام و ساخت و ساز

Anker PowerCore 5000 برای محافظت از آن در برابر قطرات ، جامد و ساخته شده است. این مسئله نیست که در صورت بروز اتفاقی باید نگران باشید ، با توجه به اینکه ثابت شده است که در برابر تأثیرات در طول آزمایشات با کیفیت بسیار مقاوم است. با این حال ، شانس خود را تحت فشار قرار ندهید و از آسیب های غیر ضروری جلوگیری نکنید - پس از همه ، این یک پاور بانک است و باید با دقت اداره شود.

علاوه بر این ، مجهز به سیستم محافظت شده MultiSafe Anker در برابر افزایش ولتاژ ، مدارهای کوتاه و گرمای بیش از حد است ، تا امنیت دستگاه های شما و از همه مهمتر شما را تضمین کند.

در صورت بروز هرگونه نقص ، با ضمانت 18 ماهه از شما پشتیبانی می شود. متأسفانه ، چنین خسارات مربوط به سقوط را شامل نمی شود.
قابلیت حمل

به ابعاد 4.2 اینچ طول و قطر آن 1.3 اینچ؛ Anker PowerCore 5000 سایز مناسبی برای قرار گرفتن در کف دست شما دارد. در 4.8 اونس ، یکی از سبکترین بانکهای قدرت در سری PowerCore است ، تنها در پشت PowerCore + mini 3350.

بهترین چیز در مورد این شارژر این است که می توانید آن را در هر کجا حمل کنید ، به این معنی که می توانید تلفن همراه خود را در حین پیاده روی و بدون دردسر زیاد شارژ کنید. در حقیقت ، شما می توانید دستگاه و پاوربانک خود را با یک دست نگه دارید ، فقط برای اینکه تصوری از نحوه حمل و نقل آن به راحتی ارائه دهید.

با این وجود یکی از معایب این مدل این است که علی رغم اندازه کمی که دارد و قادر است کاملاً در جیب شما قرار بگیرد ، به دلیل شکل استوانه ای آن ، می تواند حجیم به نظر برسد و کمی ناراحت کننده در داخل شلوار جین و جیب های پشتی احساس کند. با این حال ، با توجه به قدرت آن ، من به کسی توصیه می کنم که کمی زیبایی زیبایی را نسبت به کارایی و کیفیت قربانی کند.

بنابراین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه عجله دارید و به سختی زمان آن را دارید که صبر کنید تا دستگاه آنها به طور کامل از یک پریز برق شارژ شود ، این مدل می تواند همان شخصی باشد که به دنبال آن هستید.
پسندیدن
طرفداران

طراحی مدرن

بسیار قابل حمل

فناوری IQ قدرت برای شارژ سریع
دوست نداشتن
منفی

خطر گرمای بیش از حد

یک درگاه خروجی

خرید در آمازون
VOOE 24800mAh
VOOE 24800mAh
امتیاز 4.5

VOOE 24800mAh یک پاوربانک با اندازه کف کاملاً ظریف است که دارای کل بازده 3.1A است. 2 پورت USB آن شارژ و محافظت سریع از دستگاه های شما را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
ainope 10000mah
AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD
امتیاز 4.5

با داشتن کارت AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD می توانید 2 دستگاه را به طور هم زمان از طریق درگاه های 2.1A و 1A آن شارژ کنید و از میزان دقیق قدرت باقی مانده مطلع شوید

بیشتر بخوانید
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
امتیاز 4.5

با 2 پورت خروجی USB و 4 پنل خورشیدی ، شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh همراه ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز است که برای روزها نیاز به تهیه پشتیبان برق دارد.

بیشتر بخوانید
دسته بندی ها بررسی محصولات ، برچسب های Anker 5000 میلی آمپر ساعت
ناوبری ارسال کنید
Anker PowerCore 10000mAh
Anker PowerCore 13000mAh





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 29 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');