Anker PowerCore 10000mAh در یک نگاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

Anker PowerCore 10000mAh در یک نگاه
مشخصات کلیدی
ظرفیت

10000 میلی آمپر ساعت

36 چه
ابعاد (LxWxH)

2.4 3. 3.6 0. 0.9 در

6.10 x 9.14 x 2.29 سانتی متر
وزن

6.2 اونس / 176 گرم
فناوری شارژ

زمان شارژ: 6 ساعت

شارژ سریع
معیارهای PBE
توان مالی

333 mAh / $
قابلیت حمل

57 mAh / g

1613 میلی آمپر ساعت / اونس
بنادر
USD نوع A

اندازه USB نوع A: x 1

5V / 2.4A
میکرو USB

میکرو USB qty: x 1

5V / 2A
وضعیت پرواز

زیر 100 Wh
وضعیت: ایمن است

سوار شدن به پاوربانک امن است. این زیر حد مجاز TSA از 100 Wh است. اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن پاور بانک ها در هواپیماها را بخوانید.
ویژگی های دیگر

شاخص توان

18 ماه ضمانت

ایمنی اتصال کوتاه

کیسه محافظ

محافظت از گرمای بیش از حد

حفاظت بیش از حد

حفاظت از موج

محافظت بیش از حد و اضافی از بار

خرید در آمازون
کالک ایمیج
ماشین حساب ظرفیت شارژ

از نوار جستجو در زیر استفاده کنید و دقیقاً بدانید چند بار می تواند "Anker PowerCore 10000mAh" باتری تلفن هوشمند خود را شارژ کند
جستجو کردن
بررسی شارژر قابل حمل Anker PowerCore 10000mAh

Anker همیشه یک برند معتبر است که برخی از بهترین پاور بانک ها را در بازار ارائه می دهد و این مدل ، Anker PowerCore 10000mAh نیز از این قاعده مستثنی نیست. فناوری شارژ سریع ، ظرفیت قدرتمند ، قابلیت حمل و قیمت مناسب برخی از کلمات مرتبط با Anker PowerCore 10000 هستند. در اینجا در Power Bank Expert ، ما این مدل را برای شما تقسیم می کنیم.
ظرفیت و سرعت شارژ

اگر از بیشتر افراد سؤال می کنید که در پاور بانک به دنبال چه چیزی هستند ، اولین چیزی که از دهانشان بیرون می آید ، ظرفیت بالایی است. علی رغم اینکه قدرتمندترین پاور بانک نیستید ، Anker PowerCore 10000 همانطور که از نام آن مشخص شده است ، 10000mAh برای شارژ مجدد دستگاه های شما ارائه می دهد. با این حال ، ما آموخته ایم که ظرفیت تبلیغی با ظرفیت خروجی واقعی متفاوت است که در واقع پایین تر است.

با توجه به اندازه نسبتاً کوچک ، قدرت قابل توجهی برای شارژ دستگاه شما به طور متوسط ​​از دو تا سه برابر فراهم می کند. با وجود یک خروجی واحد 2.4A ، قادر به شارژ دستگاه های مختلفی از جمله تلفن های همراه ، تبلت ها ، بازی های قابل حمل و حتی مک بوک حتی اگر به آداپتور نیاز باشد. به اندازه کافی قدرتمند است که 2.4 بار شارژ را برای آیفون X ، 3.6 بار شارژ برای آیفون 8 و 2.2 برابر سامسونگ 9 دریافت کنید.

Anker PowerCore 10000 از سلول های لیتیوم یون پاناسونیک با سرعت تبدیل بسیار خوبی استفاده می کند که هم باعث کاهش تلفات کمتر می شود و هم عمر باتری بیشتری دارد. علاوه بر این ، برای دریافت شارژ سریعتر ، از فن آوری منحصر به فرد PowerIQ خود استفاده می کند ، دستگاهی را که به برق وصل شده و قدرت بهینه شده را تشخیص می دهد و ولتاژ بوست که ولتاژ را برای کاهش مقاومت کابل تشخیص می دهد.

اگرچه این یک بانک قدرت سریع شارژ است اما از Qualcomm Quick Charge پشتیبانی نمی کند و این برای کاربران با دستگاه هایی مانند Samsung Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus شرم آور است. نکته منفی دیگر این است که با استفاده از یک شارژر 2A شارژ حداکثر 6 ساعت طول می کشد و در صورت استفاده از یک شارژر 1A به جای آن ، می تواند دو برابر شود.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 29 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');