پاوربانک فست شارژ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

نگاه کنید و احساس کنید

با وجود طراحی کم کلید ، Anker PowerCore 10000 کم حجم و زیبا است. برای جلوگیری از لک و خراش ، به رنگ سفید یا سیاه و سفید با ظاهری مات به وجود می آید ، زیرا اگر بخواهیم با آن روبرو شویم ، هیچ چیز بدتر از داشتن وسیله ای زشت و باریک ، مخصوصاً بعد از گذشت زمان کمی نیست.

همانطور که بسیاری از مدل های Anker PowerCore ، Anker PowerCore 10000 دارای یک علامت باتری LED چهار در کنار آن است که صادقانه می توانست بهتر در قسمت بالا ، نزدیک خروجی USB و ورودی میکرو USB برای دید بهتر قرار گیرد.

یکی از بزرگترین نقص های Anker PowerCore 10000 عدم وجود چراغ قوه است. بیشتر رقبا این ویژگی را در مدلهای جدید خود ادغام کرده اند زیرا در طول خاموشی بسیار مفید است. بنابراین بسیار تکان دهنده است که بدانید Anker هنوز روی این روند صعود نکرده است.
دوام و ساخت و ساز

Anker PowerCore 10000 عمدتاً به دلیل کیفیت ساخت و دوام در بین کاربران بسیار محبوب شده است. Anker خود را به تولید بانکهای قدرت با محافظت خوب می بالد. به همین دلیل با پوسته دو لایه پلاستیکی ساخته شده است ، به اندازه کافی در برابر افت و ضربه هایی که می تواند به مدار داخلی آسیب برساند ، مقاوم است.

از نظر ایمنی ، Anker با اطمینان ترین فناوری محافظت در اختیار بانک های قدرت خود قرار می دهد. این نوع از ویژگی های فن آوری شناخته شده به عنوان سیستم محافظت از MultiSafe ، از یک پاوربانک در برابر گرمای بیش از حد ، جریان بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می کند و می تواند امید به زندگی دستگاه را کاهش دهد.

شایان ذکر است که برخی از کاربران پس از چند قطره و همچنین گرمای بیش از حد از نقص عملکرد شکایت کرده اند. با این حال ، اینها با ضمانت 18 ماهه تولید کننده پوشانده می شوند.
قابلیت حمل

کسی تصور می کند که هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد ، اندازه آن بزرگتر است. بدون شک ، Anker PowerCore 10000 یکی از کوچکترین و سبکترین بانکهای قدرت در خارج از کشور ، نه تنها از سری Anker بلکه در کل بازار است.

در طول 3.6 اینچ طول ، 2.4 اینچ عرض و 0.9 طول ، اندازه مناسبی دارد که آن را در یک دست نگه دارید و در یک جیب قرار دهید. علاوه بر این ، به هیچ وجه سنگین نیست. فقط با 6.4 اونس ، می توان آن را به راحتی در هر کجا حمل کرد.

به همین دلایل ، ما به خصوص برای فعالیت های در فضای باز از قبیل دویدن ، پیاده روی یا کمپینگ بسیار راحت می دانیم.

بنابراین اگر اتفاقی بیفتد به اندازه ما فضا را ارزیابی می کنیم ، اما بدون به خطر انداختن کیفیت ، این پاور بانک می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.
پسندیدن
طرفداران

اندازه جمع و جور

به راحتی قابل حمل است

شارژ سریع
دوست نداشتن
منفی

امید به زندگی وجود دارد

خطر گرمای بیش از حد

یک درگاه واحد

چراغ قوه ای نیست

خرید در آمازون
VOOE 24800mAh
VOOE 24800mAh
امتیاز 4.5

VOOE 24800mAh یک پاوربانک با اندازه کف کاملاً ظریف است که دارای کل بازده 3.1A است. 2 پورت USB آن شارژ و محافظت سریع از دستگاه های شما را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
ainope 10000mah
AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD
امتیاز 4.5

با داشتن کارت AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD می توانید 2 دستگاه را به طور هم زمان از طریق درگاه های 2.1A و 1A آن شارژ کنید و از میزان دقیق قدرت باقی مانده مطلع شوید

بیشتر بخوانید
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
امتیاز 4.5

با 2 پورت خروجی USB و 4 پنل خورشیدی ، شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh همراه ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز است که برای روزها نیاز به تهیه پشتیبان برق دارد.

بیشتر بخوانید

 
دسته بندی ها بررسی محصولات ، برچسب های Anker 10000mAh ، جمع و جور
ناوبری ارسال کنید
شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh
Anker PowerCore 5000mAh





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 29 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');