پاوربانک خوب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

AUKEY 20000mAh در یک نگاه
مشخصات کلیدی
ظرفیت

20000 میلی آمپر ساعت

74 چه
ابعاد (LxWxH) پاوربانک خوب

7.1 3. 3.8 0. 0.6 در

18.03 x 9.65 x 1.52 سانتی متر
وزن

13.5 اونس / 383 گرم
فناوری شارژ

زمان شارژ: 10 ساعت

شارژ پاساژ

شارژ سریع
معیارهای PBE
توان مالی

588 mAh / $
قابلیت حمل

52 mAh / g

1481 میلی آمپر ساعت / اونس
بنادر
USD نوع A

USB نوع A qty: x 2

5V / 3A
رعد و برق

قطعه صاعقه: x 1

5V / 2A
میکرو USB

میکرو USB qty: x 1

5V / 2A
وضعیت پرواز

زیر 100 Wh
وضعیت: ایمن است

سوار شدن به پاوربانک امن است. این زیر حد مجاز TSA از 100 Wh است. اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن پاور بانک ها در هواپیماها را بخوانید.
ویژگی های دیگر

شاخص توان

ایمنی اتصال کوتاه

کیسه محافظ

ضمانت 2 ساله

محافظت از گرمای بیش از حد

حفاظت بیش از حد

خرید در آمازون
کالک ایمیج
ماشین حساب ظرفیت شارژ

از نوار جستجو در زیر استفاده کنید و دقیقاً بدانید چند بار می تواند "AUKEY 20000mAh" باتری تلفن هوشمند خود را شارژ کند
جستجو کردن
بررسی پاوربانک Aukey 20000mAh

آیا به دنبال یک شارژر با ظرفیت خرید پاوربانک بالا هستید که مطابق ادعای شارژ آن است؟ پاوربانک Aukey 20000mAh ممکن است شارژر شما باشد. با ورودی های USB دوگانه ، یک طراحی زیبا ، مرتب و مرتب 20000 میلی آمپر ساعت ، مطمئناً قیمت بسیار شگفت آوری نیز دارد. پس کامل است؟ ما آرزو می کنیم چنین بود ، اما شما باید خوب را با بد بدست آورید. داستان زیر ادامه دارد!

* صفحه مارک اوکی را از اینجا ببینید.
ظرفیت و سرعت شارژ

من می خواهم با تبریک آوکی شروع کنم. پاوربانک Aukey 20000mAh فوق العاده آزمایش شده و حدود 90٪ راندمان باتری آن را داده است. این باتری در هر باتری نادر است و بیشتر از موارد دیگر ، شما می توانید کمتر از 80٪ از رتبه تولید کننده را انتظار داشته باشید. از نظر من ، این نشان می دهد که اوکی به طور بالقوه باتری با ظرفیت بالاتر را درون دستگاه خود قرار داده است ، آن را آزمایش کرده و mAh مناسب را به خروجی واقعی آن نزدیک کرده است.

با وجود یک باتری بزرگ بار شارژ طولانی می آید ، انتظار داشته باشید بین 10 تا 16 ساعت منتظر بمانید تا شارژر قابل حمل کاملاً آب شود. این امر غیر معمولی نیست اما برای بعضی ها می تواند ناراحت کننده باشد. 2 پورت USB به ترتیب 2.4A و 1A رتبه بندی می شوند. من همیشه دوست دارم ببینم که هر دو پورت در حال فشار دادن 2.1A بر روی دستگاه های USB دوگانه و داشتن 2 سرعت هستند به طور کلی برای پایین آمدن هزینه های قطعات است. تمرینات کاهش هزینه می تواند برای انتقال به مصرف کننده انجام شود ، اما همچنین می تواند به معنی تجهیزات معیوب در درصد بالایی از واحدها باشد. بعداً به آن خواهیم رسید
نگاه کنید و احساس کنید

من کاملا از نگاه پاوربانک Aukey 20000mAh کاملاً خوشم می آید. این یک شکل زیبا و کاملاً مدرن به نظر می رسد. در لبه کوتاه واحد 2 شکاف USB وجود دارد که توسط یک چراغ قوه از هم جدا شده اند. سرعت درگاهها با 1 نماد صاعقه برای خروجی 1A و 2 نماد رعد و برق برای 2.1A مشخص شده است.

دکمه پاور که چراغ قوه را کنترل می کند و بین 4 نشانگر باتری LED قرار دارد. شکاف میکرو USB نزدیک به لبه واحد در طول دور پاوربانک قرار دارد. توجه داشته باشید ، با این حال ، Aukey 20000mAh Power Bank تنها با یک کابل Micro USB همراه است ، بنابراین اگر قبلاً کابل با کیفیت بالا را ندارید ، لازم است که دیگری را خریداری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 29 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');