ظرفیت و سرعت شارژ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ظرفیت و سرعت شارژ

با ظرفیت 24800mAh ، VOOE 24800mAh چنین پاوربانکی قدرتمند است که نیازی به استفاده از شارژر دیواری خود را برای تقریباً یک هفته ندارد و با دستگاههای 5 ولت مانند تلفن های هوشمند ، تبلت و هدفون بسیار سازگار است.

ظرفیت واقعی آن 17000 میلی آمپر ساعت خرید پاوربانک است که به دلیل تلفات تبدیل ولتاژ جای تعجب ندارد. با این حال ، هنوز هم به اندازه کافی قدرتمند است که بین 5 تا 7 شارژ کامل به یک تلفن هوشمند متوسط ​​و حدود 2.5 بار شارژ کامل را به یک تبلت متوسط ​​بدهد. در حقیقت ، VOOE 24800mAh قادر به آیفون X تقریباً 6 بار ، گلکسی S10 سامسونگ 5 بار و گلکسی تب 10.1 سامسونگ حداقل 2 بار است.

VOOE 24800mA دارای پورت USB دوگانه به ترتیب 5V / 2.1A و 5V / 1A است. نکته خوب در مورد این پاوربانک این است که در حالی که از پورت 1A استفاده می کنید ، سرعت درگاه 2.1A کم نمی شود. بنابراین ، حداکثر خروجی آن 5V / 3.1A است ، که برای شارژ چندین دستگاه در همان زمان بدون نتیجه زمان شارژ طولانی تر ، فوق العاده است.

علاوه بر این ، این شارژر قابل حمل دارای فناوری PowerIQ است که هوشمندانه دستگاه را تشخیص می دهد تا آن را سریعترین شارژ کند و همچنین فناوری Voltage Boost را تضمین می کند که با مقاومت کابل ، سرعت شارژ کاهش نمی یابد. این پاور بانک با مجهز بودن به چنین فناوری ، به سرعت مدلهای دیگر از Anker ، یکی از بهترین مارک های موجود در بازار را شارژ می کند ، اما خبر خوب این است که از قیمت آنکر مقرون به صرفه تر است.

این پاوربانک دارای پورت ورودی میکرو USB USB 2.1A است ، اما با توجه به نکته مثبت کمتر ، زمان شارژ کامل آن در جایی بین 12 تا 16 ساعت با یک شارژر دیواری 2.1A است و از نظر منطقی ، تقریباً دو برابر با یک شارژر دیواری 1A. . با این حال ، برای یک پاور بانک از ظرفیت خود ، زمان شارژ معقول است. مهم این است که شما برنامه ریزی کنید و آن را به طور کامل شارژ کنید تا در صورت نیاز بیش از حد از قدرت خودداری کنید.

VOOE 24800mA به شما امکان می دهد تلفن خود را شارژ کرده و خود را همزمان شارژ کنید. با این حال ، اکثر تولید کنندگان این کار را توصیه نمی کنند زیرا ممکن است منجر به خسارت در مدار آن ، احتمالاً از یک اتصال کوتاه شود. بنابراین ، از این کار برای طولانی کردن عمر پاوربانک خودداری کنید.
نگاه کنید و احساس کنید

VOOE 24800mAh دارای طراحی ارگونومیک ، ظریف و مینیمالیستی است که به سادگی دوست خواهید داشت. نمای کلی آن شبیه به مدل Anker PowerCore 20100 است و از نمای بیرونی مات سیاه و با بافتی مانند لاستیک برخوردار است که از اثر انگشت یا لک ها جلوگیری می کند ، یک چنگال عالی را به شما اعطا می کند و به محافظت در برابر خراش کمک می کند.
خرید هندزفری
بدنه آن مستطیل شکل با گوشه های خمیده است و از پلاستیک (PC) ساخته شده است که احساس نور اما محکم می کند. درگاههای خروجی USB در قسمت جلویی قرار داده شده است و بین آنها ، درگاه ورودی میکرو USB وجود دارد. هر یک از آنها با مشخصات مربوط به قدرت برچسب خورده اند ، که بسیار راحت است زیرا از سردرگمی جلوگیری می کنید.

در قسمت بالای دستگاه ، می توانید یک نشانگر LED LED آبی سنتی با 4 چراغ پیدا کنید که 25٪ درصد باتری داخلی را نشان می دهد. در کنار نشانگر قدرت ، دکمه پاور وجود دارد که به اندازه کافی مقاوم است تا از تصادف خاموش نشود.

از طرف دیگر ، طرفین واحد ساده ، عاری از هرگونه اجزای کاربردی یا ویژگی های جایزه است. در حقیقت ، این صفحه نمایش با ال سی دی یا چراغ قوه همراه نیست و این شرم آور است زیرا آنها در بین کاربران موردعلاقه قرار گرفته اند.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : پنج شنبه 19 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');