مشخصات پاوربانک adata


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

به همین دلیل است که باتری لیتیوم پلیمر نیازی به مدار محافظ ندارد. به همین دلیل ، تولید کنندگان ممکن است این باتری ها را در اندازه های کوچکتر و جمع و جور تر ایجاد کنند - قابلیت حمل و نقل.
طول عمر مورد انتظار یک باتری تلفن همراه معمولی

متوسط ​​عمر یک تلفن بر اساس روزها یا سالها خرید کردن پاوربانک adata محاسبه نمی شود - بلکه براساس تعداد دفعات شارژ مجدد آن است. زمان بین شارژ مجدد ممکن است از تلفن به تلفن دیگر متفاوت باشد - و گرچه متوسط ​​تلفن یک روز کامل برای تخلیه دارد ، برخی ممکن است طولانی تر یا حتی کمتر طول بکشد.

هرچه مدت زمان بیشتری سپری شود ، تلفن شما قادر به نگه داشتن توان باتری خود خواهد بود. امروزه اسمارت فون معمولی که به باتری لیتیوم یونی مجهز شده است قادر خواهد بود 300-800 چرخه شارژ کامل را پشت سر بگذارد و هنوز هم 80٪ از قدرت خود را حفظ کند.

از نظر فنی ، چرخه شارژ به عنوان زمانی که تلفن شما از 100٪ تا 0٪ - و سپس به 100٪ برگشت می شود تعریف می شود. با این وجود ، هنگامی که تلفن شما در حالی که زیر 70 درصد شارژ شود ، می توانید چرخه شارژ نیز رخ دهد.

بسته به این که چند بار مجبورید تلفن خود را شارژ کنید ، و همچنین لحظه شارژ شدن آن ممکن است روی ماندگاری باتری تلفن شما تأثیر بگذارد. هرچه بیشتر از 0٪ تلفن خود را شارژ کنید ، تلفن شما آن را به عنوان یک شارژ کامل مشاهده می کند - و طول عمر باتری شما کوتاه می شود.

به طور متوسط ​​، با محاسبه میانگین چرخه شارژ روزانه ، یک باتری تلفن همراه حدود یک سال طول می کشد - حداقل طبق گفته های Business Insider. با این وجود ، این به ظرفیت تلفن همراه نیز بستگی دارد.

متوسط ​​تلفن دارای باتری 2500 میلی آمپر ساعت است ، به همین دلیل آنها تنها حدود یک روز دوام می آورند. برای مثال ظرفیت بیشتری (4000 میلی آمپر ساعت) ممکن است در طول سال به شارژ کمتری نیاز داشته باشد - این بدان معنی است که باتری تلفن همراه شما عمر طولانی تری خواهد داشت.

به طور متوسط ​​، هیچ کس در واقع منتظر نمی ماند تا تلفن آنها به طور کامل تخلیه شود. به همین دلیل ممکن است باتری ها حداکثر تا 2500 بار شارژ شوند قبل از اینکه "آسیب دیده و غیرقابل استفاده دائمی" شوند.
چگونه می توانیم بگوییم اگر تلفن نیاز به تعویض باتری خود دارد؟

باتری تلفن همراه بلافاصله "نمی میرد". به احتمال زیاد ، این یک "مرگ" بسیار کند خواهد بود - اتفاقی که زودتر از موعد متوجه آن خواهید شد.

اول از همه ، هنگامی که باتری شما در حال از بین رفتن است ، متوجه خواهید شد که دیگر این توانایی را ندارد که تا زمانی که قبلاً شارژ شود. اگر بیش از یک سال است که تلفن مشابه خود را دارید ، احتمالاً متوجه شده اید که مدت زمان اجرای آن از نیمه نصف شده است. این اتفاق می افتد زیرا باتری شما دیگر نمی تواند در همان مقدار انرژی مصرف کند.

که ما را به علامت بعدی می رساند: اگر باتری شما به مرگ خود رسیده است ، متوجه خواهید شد که هرگز نمی تواند به طور کامل شارژ شود - صرف نظر از مدت زمان شارژ شدن آن.

قطع شدن ناگهانی باتری یا این واقعیت که باتری شما به طور تصادفی داغ می شود (حتی در صورت شارژ نشدن) نیز ممکن است نشانه ای از نیاز به تعویض آن باشد. حتما تلفن خود را سریعاً به یک متخصص فناوری ببرید تا گوشی شما ناگهان آتش نشود.
سرویس و تعویض باتری های تلفن همراه

اگر احساس می کنید باتری تلفن همراه شما به حد خود رسیده است ، یک گزینه وجود دارد که می توانید برای آن پیش بروید: باتری را به طور کامل تعویض کنید. قیمت باتری به تلفن همراه بستگی دارد و اینکه آیا قبلاً مرمت شده است یا نه.

به عنوان مثال ، یک باتری اپل تقریباً ممکن است $ 30- $ 80 برای جایگزینی جدید باشد. با این وجود ، ممکن است باتری های تلفن های اندرویدی که خریداری شده اند ارزان تر باشند. در صورت مراجعه به یک باتری مرمت شده (یعنی یک دستگاه بازیافت شده) ممکن است هزینه ها نیز کمتر باشد.

همچنین بستگی به این دارد که باتری داخلی ساخته شده باشد یا نه. اگر اینگونه باشد ، شاید مجبور شوید چند روز آن را در خدمت بگذارید. از طرف دیگر ، اگر باتری به راحتی از بین برود ، شاید مجبور نباشید بخشی از تلفن خود را تهیه کنید.
آیا آهن ربا روی باتریهای تلفن همراه تأثیر دارد؟

آهن ربا ها همیشه با توجه به باتری های تلفن همراه باعث نگرانی می شوند. بعلاوه ، سؤال بی پایان درباره اینکه آیا آهن ربا می تواند روی تلفن شما تأثیر بگذارد یا خیر ، هرگز پاسخی واضح به دست نیاورد. برخی می گویند نمی توانند؛ دیگران می گویند که می توانند.

با این حال ، این به آهنربا بستگی دارد. در واقع ، از نظر تئوری ، آهن ربا ها تأثیر خاصی روی باتری ها دارند - و مطمئناً یک آهنربا بزرگ می تواند در دراز مدت به باتری شما آسیب برساند. واقعیت این است که اکثر لوازم خانگی ما آهنربا به اندازه کافی بزرگ ندارند که در واقع صدمه ای به بار آورد.

برای مثال درایوهای سخت ما آهن ربا دارند. برای دستیابی به عملکرد ، اکثر لوازم الکترونیکی دارای آهن ربا هستند. حتی بلندگوهای تلفن همراه دارای آهنربایی هستند - و همچنین مورد متوسط ​​گوشی تلفن همراه. چنین آهنربایی با چنین ظرفیت کمی بعید است که به باتری شما آسیب برساند - به همین دلیل نباید نگران باشید.

با این وجود ، باید از فلزات با ظرفیت زیاد مانند اسکنر MRI یا هر چیزی که یک میدان مغناطیسی بزرگ دارد ، خودداری کنید. در این موارد ، حتی نمی خواهید گوشواره های خود را روشن کنید ، چه رسد به تلفن همراه.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 27 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');