فست شارژر پاوربانک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پاور بانک ها فاقد صفحه ظریف گوشی های هوشمند و شعله ور شدن لپ تاپ های تاشو هستند ، بنابراین فراموش کردن آنها نیز آسیب پذیر هستند آسان است. راهنمای ما برای نگهداری و عیب یابی پاوربانک می تواند به شما کمک کند انگشت خود را برطرف کنید که آیا در وضعیت تعمیر یا وضعیت جایگزینی قرار دارید.
چرا بانکهای برق کار را متوقف می کنند؟
چرا شارژر قابل حمل من کار تعمیر و نگهداری بانک قدرت را متوقف کرد

    عصر باتری: فناوری باتری همیشه بهبود می یابد ، اما حتی جدیدترین و بزرگترین آنها هنوز هم فانی نیستند ، به خصوص باتری هایی که به طور مرتب و نامنظم شارژ و تخلیه می شوند (مانند بانک های برق و باتری های گوشی هوشمند). اگر بیش از دو یا سه سال پاوربانک خود داشته اید و اغلب از آن استفاده می کنید ، ممکن است باتری خود را به سادگی فرسوده کنید.
    مسائل مربوط به کابل / سوکت: همه مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری پاوربانک مشکلات باتری نیستند. اگر سیم برق (در صورت وجود) ، کابل USB یا سوکت USB آسیب دیده باشد ، ممکن است در برقراری ارتباط با دستگاه خود دچار مشکل شوید. خوشبختانه ، حداقل یک کابل USB ارزان تر از یک پاور بانک کامل است.
    خسارت آب و هوا / دما: باتری ها به اختلاف خریداری پاوربانک شیائومی plm09zm دمای محیط حساس هستند. به این دلیل که بتوانید دست خود را در همه نوع آب و هوا نگه دارید ، ما راهنمایی هایی را برای استفاده از پاور بانک های خود در گرما و گرما شدید تهیه کرده ایم. (به دنبال راهنمای ما در مورد ایمنی پاوربانک در هوای بسیار نامحسوس ، انتشار TBD باشید.)
    سوءاستفاده از مالک: این منطقه بدون قضاوت است. بنابراین شما می توانید صادق باشید. آیا چندین سال است که پاوربانک خود را کاهش داده اید؟ بر روی آن چیزی ریختن؟ یک دسته از چیزها را روی آن جمع کرده اید؟ اینها مانند نشان های دندان در اینجا روی بند ناف هستند ، اما فرض خواهیم کرد که آنها از گربه هستند. اگر در حال استفاده از بانک خود هستید ، احتمالاً ضرب و شتم را جذب کرده است - درنهایت این کار باعث افزایش کارایی می شود. بعضی اوقات "تعمیر و نگهداری پاور بانک" فقط تعهد به انجام بهتر کار دفعه بعد است.
    نقص در ساخت: اگر پاوربانک شما اساساً جدید است (و شما آن را در صندوق برفی دفن نکرده اید یا در مقابل دیوار آن را چاق نکردید) و به درستی کار نمی کند ، ممکن است شما یک نقص تولید داشته باشید. اگر بانک فروشگاه را خریداری کردید ، توصیه می کنیم آن را به همراه رسید خود برگردانید. در صورت آنلاین ، با خرده فروش تماس بگیرید. (اگر این یکی از ماست ، با شناسه سفارش خود از طریق آدرس ایمیل support@ravpower.com به ما ایمیل بزنید و ما از آن مراقبت خواهیم کرد!)

 
عیب یابی پاوربانک شما

عیب یابی یک شارژر آسیب دیده بانک مرکزی خراب نحوه تعمیر یک شارژر
خریدری پاوربانک شیائومی mi
اکنون که شما کمی در مورد نگهداری پاوربانک و متداول ترین راه های عدم موفقیت آنها می دانید ، می توانیم چگونگی باریک کردن این موضوع را کشف کنیم.

بررسی پاوربانک جدید

    آیا دستگاهی که می خواهید شارژ شود کار می کند؟ در یک آزمایش علمی ، محققان یک گروه "کنترل" را ایجاد می کنند تا به عنوان یک مبانی پایه ای برای مقایسه نتایج خود با آنها استفاده شود. اگر عمدتا از پاوربانک خود برای شارژ یک دستگاه استفاده می کنید ، آن را با دستگاه دیگری امتحان کنید. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا مشکل خود بانک است یا دستگاه دیگر. اطمینان حاصل کنید که تلفن یا دستگاه دیگری که برای این آزمایش استفاده می کنید به درستی کار می کند.
    کابل های خود را دو بار بررسی کنید: به همین ترتیب ، کابل USB خود را با یک جفت دستگاه دیگر امتحان کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کند. کیفیت کابل اهمیت دارد!
    سوکت های شما چگونه است؟ سوکت USB موجود در پاوربانک شما باید پایدار باشد - اگر میله ای تکان می خورد ، یا در فشار دادن کابل ها به داخل آن مشکل دارید ، احتمالاً آسیب دیده است. خوشبختانه ، سوکت های USB در اکثر سناریوها یک تعمیر نسبتاً ارزان هستند.
    خدمات تماس با مشتری: اگر دستگاه شما نسبتاً جدید است ، ممکن است شما همچنان تحت ضمانت نگهداری بانکی پاوربانک سازنده قرار گیرید. اگر سازنده تشخیص دهد كه از دستگاه خود به روشی معقول استفاده كرده اید ، و هنوز هم در دوره ضمانت هستید ، آنها واحد شما را تعمیر ، بهسازی یا جایگزینی می كنند. ما در تمام محصولات 18 ماه استاندارد ارائه می دهیم. می توانید 12 ماه دیگر در کمتر از یک دقیقه در صفحه اصلی ما اضافه کنید.

 
تعمیر و نگهداری پاور بانک: مواظب پاوربانک خود باشید
خریداری پاوربانک شیائومی
نحوه جلوگیری از آسیب رساندن به الکترونیک به حداقل رساندن بیش از تخلیه خسارت PCBA خسارت باتری آسیب دیده درگاه های USB شکسته

 همانطور که هر قدیمی (به علاوه افسانه های فلزی مو 80s سیندرلا) دوست دارد بگوید ، شما نمی دانید چه چیزی را تا زمان از بین رفتن خود دارید. سرانجام هر پاور بانک کار خود را متوقف می کند ، اما کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید آن روز سرنوشت ساز را به تعویق بیندازید. این روشهای ساده نگهداری پاوربانک را امتحان کنید:

    اگر پاوربانک به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد یا مدت زیادی از آن استفاده نشده است ، توصیه می کنیم هر سه ماه یک بار آن را به طور کامل شارژ کنید. با این کار از آسیب دیدن باتری ناشی از ترشح بیش از حد محصول جلوگیری می شود.
    دامنه دمای توصیه شده برای پاوربانک های مورد استفاده 0-45 ° C (32 ° -113 ° F) است ، در حالی که دمای محیط ایمن برای دستگاه های ذخیره شده از -10 ° -45 ° C (14 ° -113 ° F) است . حتماً فناوری خود را در فضایی خشک و تهویه ذخیره کنید!
    از ریزش ، ضربه زدن یا ضربه زدن به پاور بانک خودداری کنید! شوک های بدنی می تواند باعث آسیب دیدن اجزای و باتری های PCBA شود.
    وقتی دستگاهی را از پاوربانک خود شارژ نمی کنید ، پیشنهاد می کنیم کابل را از پریز USB جدا نکنید. ترک آن را در معرض خطرات Damagi قرار می دهد





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 4 بهمن 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');