خریداری پاوربانک هیسکا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ظرفیت واقعی پاوربانک شما چقدر است؟
منتشر شده 9:00 شب IST | 7 فوریه 2019 توسط مانی معاران

پاوربانک ها این روزها برای اکثر مردم یک امر ضروری شده اند و تلفن ها بیشتر و بیشتر گرسنه می شوند و اعتیاد ما به آنها قوی تر می شود ، بانک های قدرت به ناجی گوشی های هوشمند تبدیل شده اند.

با این وجود ، مردم اغلب چرخه شارژ مورد انتظار خود را از ظرفیت خود دریافت نمی کنند. هنگامی که ما یک پاوربانک 10،000 میلی آمپر ساعتی خریداری می کنیم ، امیدواریم که حداقل 5 بار باتری 2،000 میلی آمپری در تلفن ما را شارژ کند. با این حال ، در واقعیت ، ما فقط قادر خواهیم بود تا آن را 2-3 بار شارژ کنیم.

دستگاه های حافظه و پاور بانک ها مشترکاً مشترک هستند. آیا می خواهید بدانید که چیست؟ هر دو آنها با ظرفیت خود از انتظارات ما کوتاهی می کنند. یک قاعده کلی این است که فرض کنید اندازه قابل استفاده واقعی پاوربانک شما 3/3 از ظرفیت مشخص شده آن است. بنابراین ، یک پاوربانک 10،000 میلی آمپر ساعت فقط برای 6،600 میلی آمپر ساعت کافی است.

همچنین بخوانید: 7 دلیل گرم شدن تلفن هوشمند و چگونگی مقابله با آن
اما چرا؟
خریداری پاوربانک هیسکا
دلیل واقعی این امر بسیار ساده است. mAh صرفاً بهترین واحد برای اندازه گیری ظرفیت باتری پاوربانک شما نیست در حالی که ولتاژ باتری ها با آنهایی که توسط آن شارژ می شوند متفاوت است ، باتری های Li-ion در پاوربانک دارای خروجی 3.7 ولت هستند ، اما تلفن های مدرن در 5 ولت شارژ می شوید. ساعت وات (یا Wh) روشی بهتر برای سنجش انرژی ذخیره شده در باتری است.

بنابراین ، با کمک برخی ریاضیات ، یک پاوربانک با ضریب 10،000 mAH و خروجی 3.7 ولت به 37000 mWW می رسد. با توجه به اینکه باتری گوشی در 5 ولت شارژ می شود ، میزان خروجی آن در حدود 7،400 میلی آمپر ساعت خواهد بود. علاوه بر این ، در تبدیل و انتقال نیز انرژی از بین می رود. دمای محیط و سن مؤلفه ها بر روند کار تأثیر می گذارد و همچنین در عملکرد پاور بانک نقش دارد. اگر فرض کنیم 10٪ ضرر داشته باشیم (7،400 x 0.90) ، آن را برای ما تقریبا 6،600mAH ، که حدود 2-3 چرخه شارژ هستند که معمولاً دریافت می کنیم ، به ما واگذار می کند.

این کار را با یک نمک نمک مصرف کنید زیرا اینها همه از ظرفیت تلفن و پاوربانک شما برخوردار هستند. با گذشت زمان باتری ها و اجزای سازنده تمایل به کاهش پیدا می کنند که باعث کاهش عملکرد آنها می شود.
چگونه می توان ظرفیت پاور بانک خود را به حداکثر رساند؟

ظرفیت واقعی پاوربانک شما چقدر است؟

بنابراین با استفاده از این روش ، نکاتی را در مورد چگونگی به حداکثر رساندن ظرفیت پاوربانک شما بررسی خواهیم کرد.

    چرخه شارژ: حفظ چرخه شارژ مناسب با پاوربانک شما می تواند باعث افزایش عمر پاور بانک شما شود.
    از شارژ بیش از حد خودداری کنید: از شارژ بیش از حد پاوربانک خودداری کنید زیرا این امر باعث سریعتر شدن باتری پاوربانک شما می شود.
    از کابل های تأیید شده سازنده استفاده کنید: همیشه از کابل های تأیید شده سازنده با بانک باتری خود استفاده کنید زیرا دیگران ممکن است باعث گرم شدن آنها و آسیب دیدن مدار شوند.
    استفاده از کابل های کوتاه تر: استفاده از کابل های کوتاه تر می تواند مقاومت و اتلاف انرژی را محدود کند.
    پاوربانک با کیفیت مناسب را انتخاب کنید: بسیاری از پاوربانک ها در بازار وجود دارند که یک کالای خوب از یک تولید کننده معتبر می توانند مشکل خرابی را برای شما به ارمغان بیاورند و شما را به عنوان تبلیغ تبلیغ کنند.
    از استفاده از کابل های شارژ سریع خودداری کنید: کابل های شارژ سریع به گونه ای طراحی شده اند که از آجر قدرت شارژ سریع استفاده می شوند و با بانک های برق بازی نمی کنند که آنها قدرت گرانبها را هدر می دهند و حتی ممکن است به پاوربانک شما آسیب برساند.
خریداری پاوربانک راوپاور
پاوربانک ها نعمت بزرگی برای اسبابک ها و کاربران تلفن هستند. درک بهتر از عملکرد داخلی آنها به کاربران خود کمک کرده و از تصورات غلط جلوگیری می کند.

همچنین بخوانید: 7 موش برتر بازی برای همه بودجه ها
مانی معاران

من یک شکل زندگی هستم که برای زندگی در فیلم ها ، کمیک ها ، بازی های ویدئویی ، غذاهای ناخواسته و فناوری تکامل یافته است. در اینجا برای به اشتراک گذاشتن نظر من

از طریق ایمیل با مانی تماس بگیرید: manimaaran@pm.me یا تماس بگیرید: + 91-522-4333653
سلام!
اگر آنچه را که می خوانید دوست دارید ، لطفاً با انتشار آن با دوستان ، خانواده و همکاران خود ، از انتشارات ما حمایت کنید. اگر Adblocker را اداره می کنید ، با فروتنی از شما درخواست می کنیم تا لیست ما را سفید کنید.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : یک شنبه 6 بهمن 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');