خریدن پاوربانک روموس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سلام در آنجا ، من قصد مسافرت طولانی 3 مایل به فیلیپین را دارم که قطع برق مکرر در آن وجود دارد. من به دنبال چیزی در محدوده 20k هستم (آنکر 26000 خریداری شد اما سنگین است). من می خواهم سریع برای آیفون x ، آی پد حرفه ای ، گوشواره های بی سیم sony sony (نوع USB c) و طرفدار 8. آنها نیاز به شارژ سریع یک بار یک زن و شوهر به طور همزمان انجام دهند. هر پیشنهادی؟
پاسخ
خریدن پاوربانک هویت
    کارشناسان قدرت قابل حمل
    22 ژانویه 2020 ساعت 12:24 صبح

    سلام جن ، Anker PowerCore Essential 20000 PD انتخاب خوبی برای نیازهای خاص شماست. در حال حاضر سبک ترین پاور بانک 20k mah PD است که می توانید خریداری کنید (12.2 اونس / 340 گرم). این گوشی به سرعت هر یک از هدفون های iPhone X / iPad Pro / Sony و GoPro 8 را شارژ می کند
    پاسخ
        جین
        22 ژانویه 2020 ساعت 6:57 بعد از ظهر

        سپاس گذارم برای اطلاعات! آیا می توانید به من بگویید که چرا pd powercore ضروری 20k usbc pd برای نیازهای من در مقابل power power speed 20k usbc pd بهتر است. همه چیز بسیار گیج کننده است. همچنین ، آیا اینها به شارژرها / کابلهای مخصوص دیوار نیاز دارند تا مؤثرترین باشند.
        پاسخ
            کارشناسان قدرت قابل حمل
            23 ژانویه 2020 در ساعت 12:09 صبح

            سلام جن ،
            Essential 200000 PD یک مدل بسیار جدیدتر است و از آنجا که هزینه کمتری دارد بهتر و سبک تر / باریک تر از Powercore Speed ​​20000 PD است. برای شارژ سریع آیفون X و شارژ سریع پاور بانک خود به یک شارژر PD 18 یا بالاتر یا PD و کابل USB-C به لایتنینگ نیاز دارید.
            پاسخ

امیلی لفکو
15 ژانویه 2020 ساعت 10:25 صبح
خریدن پاوربانک روموس مدل horus
سلام،

این یک مشت کاملاً شگفت آور و کامل از اطلاعات است. من در این موضوع خودم تدریس می کنم بنابراین بعضی از آنها را فهمیدم ، اما من 75٪ گم شده ام و اکنون پس از خرید 20،000،000 Anker PowerCore Metro Essential ، بیشتر از همیشه گم شده ام. احساس می کنم نمی ترسم فقط شاید اندازه آن بسیار بزرگ باشد و نگران هستم که محصولی را خریداری کنم که پس از مسافرت به آن احتیاجی نداشته باشم و این امر نیاز به یک شارژر قابل حمل را برانگیخته است. پس از تحقیقات دقیق من ، من قطعاً یکی را می خواهم و به این دلیل رسیدم که می خواستم PD و USB-C (این یخ از نظر شارژ سرعت یاد بگیرند). من در خانه در میلواکی ، من معمولاً هیچ وقت از یک شارژر خیلی دور نیستم و یک شارژر 3750 میلی آمپر از قبل دارم که دوست دارم از آن استفاده کنم و عاشق آن هستم. اما ، من به کاستاریکا سفر می کنم. من خیلی خوش شانس هستم من برای دو روز مسافرت آماده می شوم که در آن هیچ تضمینی برای دریافت هزینه ای ندارم که تمام وقت و تلفن من منبع سرگرمی (موسیقی) من و حواس پرتی از درد جسمی من باشد. من واقعاً فکر می کنم که می توانم اندازه 20000 را تحمل کنم ، زیرا من از ظرفیت آن لذت می برم ، اما می توانم آنکر 10000 و اوه را ببینم و بعد به سمت 3000 و سپس RAVPower 6750 و جکری بولت کشیده ام. اما من در UsB-C اصلاح شده ام. من فکر می کنم اگر نازک تر بود با 20000 من بهتر عمل می کردم اما باز هم فکر می کنم می توانستم آن را اداره کنم. استعلام من فقط مبتنی بر تجملات مبتنی بر جهان اول نیست. من فکر می کنم طولانی و سخت پیش از زمان در مورد ایمنی من و سناریوهایی که تنها در یک ساحل سایه خورده به تنهایی در آمده ام نیست. به این اطمینان اطمینان می دهم که حتی اگر تمام روز آن را شارژ نکرده ام و قبلاً دو بار از آن استفاده کرده ام ، شارژ می کنم. من صادقانه می ترسم ما ممکن است سرمایه گذاری های 8 ساعته نیز انجام دهیم. ادم… یا اگر مسابقه ای برای مراکز خرید وجود داشته باشد چه اتفاقی می افتد و من می توانم به دستگاه خود اعتماد کنم. احساس نمی کنم در روده من لزوماً چیزی را خریداری می کنم که ممکن است بیشتر از آن استفاده کنم و فقط برای سفر استفاده کنم. یا اشکالی نداره؟ آیا مردم این کار را می کنند؟ من می خواهم خودم فکر کنم دوباره از آن استفاده کنم اما این مهمترین عامل شما نیست. فقط چیزی در مورد انبوه وجود دارد ... اما توصیه های خود را (پیش فرض ، با عرض پوزش) به تنهایی بیان نکنید. من نمی دانم که آیا همه این موارد را به درستی توصیف کرده ام اما پست من طولانی به نظر می رسد بنابراین باید متوقف شود. من واقعاً سپاسگزار خواهم بود که از شما بشنوم. به کمک این نیاز دارم.

خیلی راحت شدم که این را از قفسه سینه ام خارج کردم و درخواست کمک کردم. من در انتخاب نهایی بهترین نیستم اما دوست دارم بدانم بهترین هوشمندانه ترین ملاحظات من است یا خیر.

خالصانه،
من
پاسخ

    امیلی لفکو
    15 ژانویه 2020 در ساعت 10:29 صبح

    یا به سمت ابعاد 12k-13k کشیده شده ، اما نگرانم که این حداقل من است. اما شاید نه ، شاید من در حال خراب کردن همه اینها هستم و می توانم در 10 سالگی باشم. من فکر نمی کنم که حداقل در طی ده ساعت سفر روزانه به من بدهد. آه ، ببخشید متاسفم
    پاسخ
        امیلی لفکو
        15 ژانویه 2020 در ساعت 10:35 صبح
خریدن پاوربانک روموس
        خیلی متاسفم. من همچنین می خواهم از فناوری عبور و قابلیت شارژ گوشواره / AirPods استفاده کنم

        من سعی خواهم کرد اکنون انجام شود. نمی توانید بگویید این مرا بخورد ؟! من امیدوارم که شما هنوز هم برای کمک به ...
        پاسخ
            کارشناسان قدرت قابل حمل
            22 ژانویه 2020 ساعت 12:11 صبح

            سلام امیلی ،
            با توجه به نیازهای شما ، 20000 mah حداقل ظرفیت کافی برای شماست و پاوربانتی که خریداری کرده اید (Anker PowerCore Metro 20000 PD یا Essential 20000 PD) انتخاب خوبی است. به سرعت شارژ می شود و همچنین تلفن های شما (آیفون ها یا جدیدترین تلفن های اندرویدی) را نیز به سرعت شارژ می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که یک شارژر خوب 18 واتی USB-C مانند شارژر Anker Powerport III Nano را نیز خریداری کرده اید تا بتوانید پاوربانک خود را شارژ کنید





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : چهار شنبه 9 بهمن 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');