هندزفری شیائومی earbuds خریدن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بهترین گوشواره های بی سیم واقعی برای iPhone: Apple AirPods Pro Truthly بی سیم
Apple AirPods Pro واقعا طراحی بی سیم
اپل AirPods Pro واقعا بی سیم
قیمت را ببینید هندزفری شیائومی earbuds خریدن
Amazon.com
روش آزمون v1.4
7.3
طریقه استفاده مخلوط
6.8
صدا خنثی
8.0
رفت و آمد / مسافرت
8.3
ورزش / تناسب اندام
7.1
دفتر
5.5
بازی بی سیم
5.4
بازی سیم کشی
6.5
تماس های تلفنی
گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم واقعا بی سیم
لغو صدا بله
بله
مبدل پویا

بهترین هدفون های بی سیم برای iPhone که تاکنون آزمایش کرده ایم Apple AirPods Pro هستند. این هدفون های بی سیم واقعاً از طراحی معمول قبلی اپل AirPods اپل دور می شوند و آنها را با یک طراحی داخلی معمولی تر ، از ویژگی های عالی سر و صدا حذف می کنند. این هدفون به لطف نکات سیلیکونی درون گوش ، بسیار راحت ، بسیار مرتب بوده و احساس حق بیمه می کند.

آنها مشخصات صوتی نسبتاً خنثی دارند که برای طیف گسترده ای از ژانرهای موسیقی مناسب است. آنها از آنجا که هدفون های بسته هستند دارای باس بیشتر از AirPod های اصلی هستند. این هدفون همچنین از تراشه H1 اپل بهره می برد ، که جفت گیری شگفت آور سریع با دستگاه های سازگار با iOS فراهم می کند و در ضمن اتصال بی سیم قابل اعتماد ، دارای تاخیر کم است. ویژگی ANC آنها همچنین می تواند مانع از سر و صدای محیط شود ، مانند کاهش صدای موتور موتور اتوبوس یا غرق مکالمات همکاران اطراف.

متأسفانه ، این هدفون به خودی خود برنامه اختصاصی ندارد. آنها رابط خوبی با دستگاه های iOS دارند ، اما شما هیچ راهی برای شخصی سازی پروفایل صوتی آنها ندارید. فقط می توانید برخی از کنترل ها را در رابط کاربری iOS بازسازی کنید که در صورت داشتن یک دستگاه Android از دست می دهید. اگر عاشق اکوسیستم اپل و سادگی محصولات آنها هستید ، اگر از آی فون استفاده می کنید ، این یک انتخاب شگفت انگیز است.

بررسی ما را ببینید
جایگزین ورزشی: Beats Powerbeats Pro واقعا بی سیم
Beats Powerbeats Pro واقعا طراحی بی سیم
ضرب و شتم Powerbeats Pro واقعا بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم واقعا بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

اگر به دنبال هدفونهای بی سیم واقعاً بی سیم جهت ورزش هستید ، در عوض Beats Powerbeats Pro را بررسی کنید. متأسفانه ، ممکن است آنها مانند Apple AirPods Pro Truly Wireless از سر و صدا خنثی نباشند ، اما طراحی آنها به لطف طراحی قلاب گوش بسیار پایدار است ، و تناسب آنها به شما امکان می دهد اگر در خارج از خانه هستید نسبتاً از محیط اطراف خود آگاه باشید. آنها همچنین از تراشه H1 و جفت یکپارچه در دستگاه های سازگار با iOS بهره می گیرند. آنها IPX4 را از نظر مقاومت در برابر آب رده بندی می کنند که خوب است ، اما کمی ناامید کننده با توجه به اینکه برخی از هدفون های اسپرت ارزان تر از امتیاز بالاتری نیز برخوردار هستند. در صعود ، آنها در حدود 11 ساعت پخش مداوم با یک بار شارژ تنها 45 دقیقه شارژ دارند که بسیار عالی است.

اگر به دنبال بهترین گزینه در دسترس برای تکمیل اکوسیستم خود هستید ، هدفون لغو سر و صدای اپل را دریافت کنید ، اما اگر به دنبال چیزی برای تمرین یا کار خود هستید ، گزینه Beats گزینه بهتری است.

بررسی ما را ببینید
بهترین بی سیم واقعی برای اندروید: گلکسی های سامسونگ واقعا بی سیم
طراحی واقعا بی سیم سامسونگ گلکسی جوانه
جوانه های گلکسی سامسونگ واقعاً بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
روش آزمون v1.3.1
7.4
طریقه استفاده مخلوط
7.3
صدا خنثی
7.8
رفت و آمد / مسافرت
8.3
ورزش / تناسب اندام
7.1
دفتر
5.8
بازی بی سیم
5.6
بازی سیم کشی
6.7
تماس تلفنی
گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم واقعا بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

اگر کاربر Android هستید و به دنبال بهترین گوشواره های بی سیم واقعی هستید ، جوانه گلکسی سامسونگ بهترین موردی است که ما تاکنون آزمایش کرده ایم. طراحی سبک تمام رنگی مشکی مناسب ، امنی است که به اندازه کافی برای ورزش مناسب است ، و نیازی به وارد کردن آنها به عمق کانال های گوش نیست ، که ممکن است باعث ناراحتی برخی افراد شود. حتی اگر عمر باتری در حدود 7.5 ساعت زمان پخش بسیار عالی باشد ، حالت شارژ شامل 6 تا 7 ساعت اضافی را فراهم می کند.
هندزفری سامسونگ level u pro خریدن
مشخصات کلی صدا به خوبی متعادل است اما یک چراغ خاموش روی باس است. اگرچه سامسونگ برای شخصی سازی یک برنامه همراه دارد ، اما محدود به تنظیمات از پیش تعیین شده است. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تا کنترل های لمسی را بر روی پیشانی گوش ، از جمله دستورات صوتی و حالت سر و صدای محیط قرار دهید ، که به شما امکان می دهد محیط اطراف خود را بدون نیاز به مکث در موسیقی خود بشنوید. متأسفانه ، این برنامه فقط در Android موجود است ، بنابراین اگر هدفون گوش با iPhone کار می کند ، نمی توانید آنها را شخصی سازی کنید ، مگر اینکه آنها را به یک تلفن Android برگردانید.

در صورت نیاز به تماس ، میکروفون خوب است. صداها به طور کلی نازک و خفه کننده به نظر می رسند ، و وقتی صدای پس زمینه زیادی وجود دارد ، این کار را انجام نمی دهند. به طور کلی ، این بهترین هدفون های بی سیم برای اندروید هستند.

بررسی ما را ببینید
بهترین صدا های صوتی واقعی گوشواره های بی سیم: Bose SoundSport رایگان بی سیم





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 25 بهمن 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');