خرید پاوربانک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

نگاه کنید و احساس کنید

طراحی ساده به نظر می رسد اما در واقعیت ، عملکردی تر از مد است. Anker PowerCore 26800 با رنگ مشکی مات و نمای گرد آن مشخص می شود. پوسته آلومینیومی و پلاستیکی برای حداقل وزن بدون ایجاد قدرت قدرت ، اسپرت می کند.

نکته ای که توجه را به خود جلب می کند این است که دو پورت ورودی میکرو USB به صورت عمودی قرار می گیرند در حالی که سه پورت خروجی USB به صورت افقی خط هستند.

علاوه بر این ، این دستگاه برای خواندن آسان ، از یک نشانگر LED چهار نوری مناسب برخوردار است. با نگاه کردن به صفحه نمایش و دیدن چهار نقطه روشن می توانید بگویید که کاملاً شارژ شده است.

سرانجام ، آن را نیز با یک دکمه در صفحه جانبی است که یک عملکرد دو برابر را ارائه می دهد: برای فعال کردن صفحه نمایش شارژ و خاموش کردن آن.
قابلیت حمل

Anker PowerCore 26800 به اندازه سایر بانکهای قدرت موجود در بازار مناسب نیست. با این حال ، در 7 2 2 3. 3.9 اینچ و 495 گرم ، حمل و نقل بسیار سنگین اما مهم نیست که بتوانید داخل کیف یا حتی در جیب خود حمل کنید.

با توجه به ابعاد آن ، قرار نیست Anker PowerCore 26800 در هر روز فعالیت هایی مانند روزهای صبح انجام شود. حتی اگر Anker PowerCore 26800 کوچکترین جایی در آنجا نباشد ، می توانید آن را در کیسه حمل خود قرار دهید و باید بتوانید آن را در تعطیلات بعدی خود قرار دهید که بسیار خوب باشد ، از جمله پروازهای مسافرتی به دلیل اینکه در ساعت 99.16Wh است ، فقط از محدودیت FAA 100Wh در باتری های لیتیوم-پلیمر خجالتی باشید.

در کل ، قربانی کردن قابلیت حمل و نقل کمی برای ظرفیت بالاتر با توجه به این که بانکهای قدرت با ظرفیت بسیار کمتری هم سنگین تر و هم بزرگتر هستند ، منطقی به نظر می رسد.
دوام و ساخت و ساز

PowerCore 26800 شامل سلول های لیتیوم پلیمری LG و یک فناوری حفاظت از ولتاژ برتر ، موسوم به سیستم محافظت از MultiSafe توسط Anker ، و همه اینها ایمنی دستگاه های شما در برابر افزایش ولتاژ ، مدارهای کوتاه و گرمای بیش از حد را تضمین می کند.

هنگامی که صحبت از مواد ساختگی می شود ، PowerCore 26800 از پلاستیک ملایم ساخته شده و کاملاً محکم ساخته شده است. با این حال ، به دلیل وزن آن ، در صورت ریزش از ارتفاعات قابل توجهی مستعد آسیب است.

در صورت بروز هرگونه نقص ، با ضمانت 18 ماهه از شما پشتیبانی می شود. متأسفانه ، مانند سایر بانکهای برق ، خسارات مربوط به سقوط را شامل نمی شود.
پسندیدن
طرفداران

ماندگاری بالای ظرفیت

3 پورت شارژ خروجی

2 پورت شارژ ورودی برای شارژ سریعتر

سازگار با طیف گسترده ای از مارک ها (از جمله دستگاه های Apple)
دوست نداشتن
منفی

سنگین و حجیم

به اندازه سایر مدلهای PowerCore محکم نیست

کاهش عملکرد در طول زمان

خطر بیش از حد گرم شدن
افکار نهایی

با وجود کمی گران بودن ، با وجود Anker PowerCore 26800 ، دستگاه های خود را برای مدت طولانی ادامه خواهید داد. این یکی از قدرتمندترین پاور بانک ها در بازار است ، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که برای شارژ فقط یک تلفن هوشمند مجزا به نیروی زیادی احتیاج دارید. پیشنهاد ما این است که فقط درصورتی که بیش از یک دستگاه در اختیار داشته باشید یا درصورتی که یک پریز برق چند روز در دسترس شما نباشد از آن استفاده کنید ، آن را خریداری کنید.

خرید در آمازون
VOOE 24800mAh
VOOE 24800mAh
امتیاز 4.5

VOOE 24800mAh یک پاوربانک با اندازه کف کاملاً ظریف است که دارای کل بازده 3.1A است. 2 پورت USB آن شارژ و محافظت سریع از دستگاه های شما را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
ainope 10000mah
AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD
امتیاز 4.5

با داشتن کارت AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD می توانید 2 دستگاه را به طور هم زمان از طریق درگاه های 2.1A و 1A آن شارژ کنید و از میزان دقیق قدرت باقی مانده مطلع شوید

بیشتر بخوانید
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
امتیاز 4.5

با 2 پورت خروجی USB و 4 پنل خورشیدی ، شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh همراه ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز است که برای روزها نیاز به تهیه پشتیبان برق دارد.

بیشتر بخوانید
دسته بندی ها Anker ، بررسی محصولات
ناوبری ارسال کنید
INIU 10000mAh
خلبان PowerAdd 4GS 12000mAh





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 29 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');