INIU 10000mAh در یک نگاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

INIU 10000mAh در یک نگاه
مشخصات کلیدی
ظرفیت

10000 میلی آمپر ساعت

37 چه
ابعاد (LxWxH)

7 6. 6.7 0. 0.9 در

17.78 x 17.02 x 2.29 سانتی متر
وزن

7.4 اونس / 210 گرم
فناوری شارژ

زمان شارژ: 6 ساعت

شارژ سریع
معیارهای PBE
توان مالی

500 mAh / $
قابلیت حمل

48 mAh / g

1351 میلی آمپر در ساعت
بنادر
USD نوع A

USB نوع A qty: x 2

5V / 2.4A
میکرو USB

میکرو USB qty: x 1

5V / 2A
وضعیت پرواز

زیر 100 Wh
وضعیت: ایمن است

سوار شدن به پاوربانک امن است. این زیر حد مجاز TSA از 100 Wh است. اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن پاور بانک ها در هواپیماها را بخوانید.
ویژگی های دیگر

شاخص توان

ضمانت 3 ساله

ایمنی اتصال کوتاه

کیسه محافظ

چراغ قوه

ضمانت 2 ساله

خرید در آمازون
کالک ایمیج
ماشین حساب ظرفیت شارژ

از نوار جستجو در زیر استفاده کنید و دقیقاً بدانید چند بار می توانید "INIU 10000mAh" باتری تلفن هوشمند خود را شارژ کند
جستجو کردن
بررسی شارژر قابل حمل INIU 10000mAh

INIU Technology در خط تولید 2019 خود ، پاوربانک قابل حمل BI-B1 10000mAh را برای ما به ارمغان می آورد ، یک انتخاب قابل اعتماد و با پیچ و تاب نوآورانه. در ادامه بخوانید تا در مورد ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد آن بیشتر بدانید.
ظرفیت و سرعت شارژ

INIU BI-B1 دارای دو خروجی USB با حداکثر توان مصرفی 2.4A در هر ، که امکان شارژ دستگاههای شما را تا 1.4 برابر سریعتر از شارژر کارخانه آنها فراهم می کند. حتی اگر از پروتکل های Quick Charge یا Power Delivery پشتیبانی نمی کند ، فقط یک ساعت و 36 دقیقه برای آیفون X یا 1 ساعت و 10 دقیقه برای سامسونگ S9 خجالتی است ، که هر دو شما می توانید همزمان با آن شارژ کنید. بدون افزایش قابل توجه در زمان شارژ. علاوه بر این ، از یک صفحه نمایش راحت و تزئینی بهره می برد که امکان دیدن شارژ باقیمانده را در یک نگاه امکان پذیر می کند.

درمورد ورودی برق ، می توانید بسته به توان شارژر خود ، از شارژر تلفن خود با کابل Micro USB شامل استفاده کنید تا بسته به توان شارژر آن ، از خالی تا به طور کامل شارژ شود در حدود 5-8 ساعت. یکی از ویژگی های جالب دستگاه این است که با فشار دادن دکمه پاور ، خروجی آن کنترل نمی شود ، بلکه در عوض با کشیدن نیرو از درگاه های USB کنترل می شود. در صورت وجود مصرف برق بیشتر از 45 میلی آمپر در هر درگاه USB ، پاوربانک دو بار در دقیقه بررسی می شود و بسته به آن انرژی را تأمین می کند.

اگرچه INUI BI-B1 بین شارژر و تلفن شما قابل اتصال به رنگ قهوه ای است ، اما امکان گذرگاه فعلی را فراهم نمی کند ، یعنی جریان فعلی که در حال شارژ کردن تلفن شماست ، مستقیماً از سوکت دیواری بلکه از باتری وارد نمی شود. . اگرچه ممکن است این یک چیز بد به نظر برسد ، اگر در منطقه ای زندگی کنید که منبع برق به خصوص قابل اعتماد نباشد یا خودتان را در آنجا مسافر کنید که ممکن است واقعیت داشته باشد ، به خارج از کشور سفر می کنید.

دستگاه شما توسط مدار شارژ پیشرفته محافظت می شود و عمر مفید آن (و باتری آن) طولانی می شود. سرانجام ، برای صاحبان جدید این نوع دستگاه ها احتیاطی وجود دارد: در حالی که برای تلفن ها ، خوانندگان الکترونیکی ، تبلت ها یا حتی رایانه های کوچکتر USB-C دارای نوت بوک کافی است ، آمپراژ ارائه شده توسط پاوربانک ممکن است بیش از حد برای دستگاه های USB اثبات شود. باتری های بسیار کوچک مانند سمعک ، ساعت هوشمند یا هدست بلوتوث.





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 29 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');