Anker PowerCore 5000mAh در یک نگاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

Anker PowerCore 5000mAh در یک نگاه
مشخصات کلیدی
ظرفیت

5000 میلی آمپر ساعت

18.5 Wh
ابعاد (LxWxH)

4.2 1.3 1.3 1.3 1.3 در

10.67 x 3.30 x 3.30 سانتی متر
وزن

4.8 اونس / 136 گرم
فناوری شارژ

زمان شارژ: 3 ساعت

شارژ سریع
معیارهای PBE
توان مالی

263 mAh / $
قابلیت حمل

37 mAh / g

1042 میلی آمپر ساعت / اونس
بنادر
USD نوع A

اندازه USB نوع A: x 1

5V / 2A
میکرو USB

میکرو USB qty: x 1

5V / 2A
وضعیت پرواز

زیر 100 Wh
وضعیت: ایمن است

سوار شدن به پاوربانک امن است. این زیر حد مجاز TSA از 100 Wh است. اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن پاور بانک ها در هواپیماها را بخوانید.
ویژگی های دیگر

شاخص توان

18 ماه ضمانت

ایمنی اتصال کوتاه

کیسه محافظ

محافظت از گرمای بیش از حد

حفاظت بیش از حد

حفاظت از موج

محافظت بیش از حد و اضافی از بار

خرید در آمازون
کالک ایمیج
ماشین حساب ظرفیت شارژ

از نوار جستجو در زیر استفاده کنید و دقیقاً بدانید چند بار می تواند "Anker PowerCore 5000mAh" باتری تلفن هوشمند خود را شارژ کند
جستجو کردن
بررسی شارژر قابل حمل Anker PowerCore 5000mAh

Anker تا حدودی شهرت خوبی را در بین خریداران ایجاد کرده است زیرا قابلیت حمل و کیفیت را با قیمت عالی ترکیب می کند. در واقع ، آنها هرگز با هر مدلی که به بازار عرضه می کنند ، ما را متحیر نمی کنند ، و Anker PowerCore 5000mAh یک مورد قابل توجه است. Anker PowerCore 5000mAh یک مینی بانک قدرت است ، اما این بدان معنا نیست که راحت نیست - این یکی از بانک های قدرتمند از سری Anker PowerCore است. بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی این پاور بانک کوچک را بسیار ویژه می کند.
ظرفیت و سرعت شارژ

اگر انتظار دارید که Anker PowerCore 5000 از قدرت کافی برای اجرای روزانه دستگاههای شما برخوردار باشد ، احساس آرامش خواهید کرد. این درگاه یک خروجی واحد دارد که می تواند 5V و 2A را تحویل دهد که تلفن و تبلت های شما را خیلی سریع شارژ می کند اما از ظرفیت تبلیغی آن فریب نخورید. در واقعیت ، آن را فقط حدود 3350 میلی آمپر ساعت تحویل می دهد ، که تقریبا 66٪ است.

با این وجود ، بسته به ظرفیت مربوطه ، انرژی کافی برای شارژ مجدد تلفن همراه شما یک یا دو بار فراهم می کند. بر اساس این محاسبه ، هیچ مشکلی در ادعاهای Anker مبنی بر اینکه قادر به تحویل 1.3 عدد شارژ آیفون X و 1.1 هزینه شارژ سامسونگ گلکسی 9 قبل از کاهش مصرف نیستید.

این پاور بانک فناوری PowerIQ و Voltage Boost را برای ارائه شارژ سریع تلفیق می کند. PowerIQ دستگاهی را که به هم متصل است ، تشخیص می دهد تا بتواند شارژ باکیفیت و با کیفیت بالا را تحویل دهد ، در حالی که ولتاژ بوست باعث افزایش ولتاژ برای جبران مقاومت در برابر کابل USB می شود.

هنگام ورود ، می توان با استفاده از یک شارژر 2A ، شارژر Anker PowerCore 5000 را در کمتر از 3 ساعت شارژ کرد ، به لطف درگاه میکرو USB 5V / 2A که باعث سرعت بخشیدن به روند می شود. با شارژرهای معمولی 1A یا یکی از درگاه های USB لپ تاپ های شما ، زمان تقریبا دو برابر است ، تا 6 ساعت.

به طور کلی ، با توجه به اینکه Anker PowerCore 5000 به شارژ روزانه نیاز دارد ، استفاده از آن محدود است ، بنابراین ما آن را برای شارژ سریع دستگاه های خود در طول یک روز پرحرارت یا یک سفر کوتاه توصیه می کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : جمعه 29 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');